Ciò chì hè padmasana, i so benefici & precauzioni

Cosa hè Padmasana

Padmasana Padma significa literalmente lotus. Questa hè a postura per a meditazione. Hè l’ultimu postu di yoga, Padmasana richiede fianchi aperti è pratica coherente.

Sapete ancu cum’è: Postura di Lotus / Pose, Padma Asan, Padma Asana

Cumu principià sta Asana

  • Mantene u pede drittu nantu à a coscia manca.
  • Cumincià à saltà u ghjinochju drittu.
  • Se u ghjinochju chì rimbalza facilmente toccu u pianu, poi piegate u ghjinochju manca, pigliate u pede manca cù e duie mani, sciccate delicatamente nantu à a perna dritta incruciata è mette nantu à a coscia diritta.
  • Questu darà una piazza simmetrica di e gammi è site in a pusizione di lotus.
  • E mani deve esse guardatu nantu à i ghjinochji cù i palmi aperti, è u polgaru è u sicondu dite di ogni manu duveranu toccu formando una lettera O.

Cumu finisce questu Asana

  • Stà in a pusizioni finu à ch’è pudete è dopu liberate a pose è esse còmode.

Video Tutorial

Beneficii di Padmasana

Sicondu a ricerca, questa Asana hè utile cum’è quì sottu(YR/1)

  1. Hè efficace per u disordine di u fegatu.
  2. Questa hè una postura assai bona per a meditazione è a cuncentrazione.
  3. Hà un effettu calmante nantu à a mente è i nervi.
  4. Questa pose mantene a spina eretta.
  5. Aiuta à sviluppà una bona postura.
  6. Aiuta à mantene e articulazioni in cundizione flexible.

Precauzione da piglià prima di fà Padmasana

Sicondu parechji studii scientifichi, ci vole à piglià precauzioni in e malatie citate cum’è quì sottu(YR/2)

  1. Quelli chì soffrenu di u dolore crònicu di u ghjinochju ùn deve micca praticà.
  2. Quelli chì anu crampi in i musculi di i vitelli duveranu praticà cun prudenza.
  3. Dopu à mantene una gamba nantu à l’altra coscia, se l’altra gamba ùn pò micca esse pusata cumplettamente nantu à l’altra coscia, ùn pruvate micca di mette in forza.

Dunque, cunsultate u vostru duttore s’ellu avete qualchissia di u prublema citatu sopra.

Storia è basa scientifica di Yoga

A causa di a trasmissione orale di scritti sacri è u sicretu di i so insignamenti, u passatu di u yoga hè criatu di misteru è cunfusione. I primi libri di yoga sò stati registrati nantu à foglie di palma delicate. Allora era facilmente dannatu, distruttu o persu. L’urighjini di u yoga pò esse datate più di 5.000 anni. Tuttavia, altri accademichi credenu chì puderia esse vechju quant’è 10 000 anni. A storia longa è illustre di Yoga pò esse divisa in quattru periodi distinti di crescita, pratica è invenzione.

  • Yoga pre classicu
  • Yoga classicu
  • Post Yoga Classica
  • Yoga mudernu

Ioga hè una scienza psicologica cù sfumature filosofiche. Patanjali principia u so metudu di Yoga urdinendu chì a mente deve esse regulata – Yogahs-chitta-vritti-nirodhah. Patanjali ùn sfondate micca in i fundamenti intellettuale di a necessità di regulà a mente, chì si trovanu in Samkhya è Vedanta. U Yoga, cuntinua, hè a regulazione di a mente, a limitazione di u pensamentu. U Yoga hè una scienza basata nantu à l’esperienza persunale. U vantaghju più essenziale di u yoga hè chì ci aiuta à mantene un statu sanu di corpu è mentale.

Ioga pò aiutà à rallentà u prucessu di anziane. Siccomu l’invechjamentu principia soprattuttu per l’autointossicazione o l’autoavvelenamentu. Dunque, pudemu limità considerablemente u prucessu catabolicu di a degenerazione cellulare, mantenendu u corpu pulitu, flexible, è lubricatu bè. Yogasanas, pranayama, è meditazione deve esse cumminati per sfruttà tutti i vantaghji di u yoga.

SUMARIO
Padmasana hè utile à aumentà a flessibilità di i musculi, migliurà a forma di u corpu, riduce u stress mentale, è ancu migliurà a salute generale.