Cosa hè Bakasana
Bakasana In questa postura (Asana), u corpu s’assumiglia assai à una grua elegante chì si ferma in l’acqua.
- Questa Asana appartene à un gruppu di posture cunnisciuti cum’è equilibriu di manu, è ancu s’ellu ponu pare un sfida, una pratica constante pigliarà u yogi per gode di queste posture.
Sapete ancu cum’è: Postura di Crane, Pose di Heron, Pose di Corvo, Bak Asan, Baka Asana, Postura di Corvo, Pose Kauva, Kova Asan, Kaka Asana, Kakasana, Bagula Asana
Cumu principià sta Asana
- Squat (sede nantu à i tacchi) è porta i vostri braccia trà i vostri ghjinochje.
- Pone e palme in u pianu nantu à u pianu davanti à voi, mette e duie spalle aparti, avà sparghje i dite versu l’esterno.
- Allora piegate i vostri coddi à i lati, facendu a spalle di i vostri braccia in scaffali per i vostri ghjinochje per ripusà.
- Sceglite un puntu nantu à u pianu davanti à voi nantu à quale fucalizza.
- Inhale, allora mentre retene u respiru, inclinate versu questu puntu, trasferendu u vostru pesu à e vostre mani è alzendu i vostri dita.
- Exhale è mantene a postura per trè o quattru respirazioni profonde.
Cumu finisce questu Asana
- Lentamente abbassate liberate un pede à a terra mantenendu i musculi addominali impegnati.
Video Tutorial
Beneficii di Bakasana
Sicondu a ricerca, questa Asana hè utile cum’è quì sottu(YR/1)
- Questa postura aiuta à tonificà e braccia è e mani.
- Inoltre, rinforza i musculi addominali è l’organi.
- Certi pirsuni sentenu chì a pressione di l’intestione hè facilitata da a pratica constante di sta postura.
- Ricurdativi chì ottene a postura ùn hè micca impurtante cum’è a pratica constante. Allora ùn sentite micca scuraggiatu se ùn pudete micca fà e prime settimane, mi pigliò circa un mese per fà, cusì a pacienza pò esse un altru benefiziu.
Precauzione da piglià prima di fà Bakasana
Sicondu parechji studii scientifichi, ci vole à piglià precauzioni in e malatie citate cum’è quì sottu(YR/2)
- Evitari stu asana s’è vo avete prublemu di sindromu di u carpal tunnel, o donne chì sò incinta.
Dunque, cunsultate u vostru duttore s’ellu avete qualchissia di u prublema citatu sopra.
Storia è basa scientifica di Yoga
A causa di a trasmissione orale di scritti sacri è u sicretu di i so insignamenti, u passatu di u yoga hè criatu di misteru è cunfusione. I primi libri di yoga sò stati registrati nantu à foglie di palma delicate. Allora era facilmente dannatu, distruttu o persu. L’urighjini di u yoga pò esse datate più di 5.000 anni. Tuttavia, altri accademichi credenu chì puderia esse vechju quant’è 10 000 anni. A storia longa è illustre di Yoga pò esse divisa in quattru periodi distinti di crescita, pratica è invenzione.
- Yoga pre classicu
- Yoga classicu
- Post Yoga Classica
- Yoga mudernu
Ioga hè una scienza psicologica cù sfumature filosofiche. Patanjali principia u so metudu di Yoga urdinendu chì a mente deve esse regulata – Yogahs-chitta-vritti-nirodhah. Patanjali ùn sfondate micca in i fundamenti intellettuale di a necessità di regulà a mente, chì si trovanu in Samkhya è Vedanta. U Yoga, cuntinua, hè a regulazione di a mente, a limitazione di u pensamentu. U Yoga hè una scienza basata nantu à l’esperienza persunale. U vantaghju più essenziale di u yoga hè chì ci aiuta à mantene un statu sanu di corpu è mentale.
Ioga pò aiutà à rallentà u prucessu di anziane. Siccomu l’invechjamentu principia soprattuttu per l’autointossicazione o l’autoavvelenamentu. Dunque, pudemu limità considerablemente u prucessu catabolicu di a degenerazione cellulare, mantenendu u corpu pulitu, flexible, è lubricatu bè. Yogasanas, pranayama, è meditazione deve esse cumminati per sfruttà tutti i vantaghji di u yoga.
SUMARIO
Bakasana hè utile à aumentà a flessibilità di i musculi, migliurà a forma di u corpu, riduce u stress mentale, è ancu migliurà a salute generale.